مطالب محبوب

دانلود بازی بسیار کم حجم هری پاتر 7

هری پاتر و جام آتش یک کامپیوتر و ویدیو بازی 2005 است که درست قبل از انتشار فیلم هری پاتر و جام آتش منتشر شد. هر دو بازی و فیلم در هری پاتر جی کی رولینگ و theGoblet از آتش، رمان چهارم در سری هری پاتر است. این بازی به پیروی از سه شخصیت اصلی فیلم - یعنی هری پاتر، هرمیون گرنجر و رون ویزلی - و یک سیستم طلسم ریخته گری کاملا جدید است که اجازه می دهد تا برای جادوها مشترک وجود دارد. این شهر همچنین دارای گرافیکی با کیفیت بالاتر از قبلی هری پاتر بازی های ویدئویی. با این حال، بازی در بازی های ویدئویی چهارم خیلی بیشتر عمل گرا است، که یک تغییر از بازی های قبلی است.

دانلود بازی در ادامه ی مطلب.......

بازی Harry Potter and the Deathly Hallows , خرید آنلاین بازی Harry Potter and the Deathly Hallows , خرید پستی بازی Harry Potter and the Deathly Hallows , خرید پستی بازی هری پاتر 7 , دانلود Harry Potter 7 با لینک مستقیم , دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Harry Potter and the Deathly Hallows , دانلود با لینک مستقیم Harry Potter and the Deathly Hallows , دانلود با لینک مستقیم هری پاتر 7 , دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows , دانلود بازی هری پاتر 7 , دانلود رایگان بازی Harry Potter 7 , دانلود مستقیم بازی Harry Potter and the Deathly Hallows , دانلود نسخه فشرده بازی Harry Potter and the Deathly Hallows با لینک مستقیم , دانلود نسخه نهایی بازی Harry Potter 7 , دانلود نسخه کامل بازی Harry Potter and the Deathly Hallows , دانلود نسخه کامل بازی هری پاتر 7 , دانلود کرک نهایی Harry Potter and the Deathly Hallows , دانلود کرک نهایی با لینک مستقیم Harry Potter 7 , نسخه نهایی بازی Harry Potter and the Deathly Hallows , نسخه کامل و سالم بازی هری پاتر 7 دانلود بازی Harry Potter 7 ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی تیکن 7 با حجم 60 مگابایت

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده  از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 6 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در Tekken 6شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5  با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد.

 

سیستم مورد نیاز:
OS: Microsoft Windows XP /Microsoft Windows 7
Cpu: Pentium 4
Ram: 2 GB
Video Cards: 1 GB
DirectX: Microsoft DirectX 9
Hard Drive: 4.5 GB

حجم فایل:70مگابایت

پسورد فایل:www.dl97.tk

DOWNLOAD

 

         
دانلود Tekken 7 , دانلود بازی Tekken 7 Free , دانلود بازی جدید تیکن7 , دانلود بازی مبارزات تن به تن , دانلود جدیدترین نسخه تیکن Tekken , دانلود رایگان بازی تیکن 6 Tekken 7 , نسخه رایگان و کامل بازی Tekken 6 ,

دانلود بازی بسیار کم حجم-Assassin’s Creed Game Free Download For Pc

کیش آدمکش برای pcInformation
کیش III دعوت بازیکنان آدمکش به تخصص داستان بسیار از جنگ استقلال آمریکا از طریق چشم از قاتل با نام تجاری جدید ، کانر .
طراحی از پایین به بالا بر روی بیش از 2 سال ، کیش یک آدمکش III در سری محبوب ترین تمام بازی را به ارتفاعات جدید طول می کشد .
در سال 1775 می باشد. مستعمرات یانکی در تاریخ آماده به شورش گرفتن . شما کانر ،قاتل آژانس سازمان ملل متحد سوگند یاد کرده است برای تضمین آزادی برای مردمی خود و ملت خود هستید . برای این کار، شما می توانید دشمنان خود را در سراسر جهان بسیار بزرگ، باز و واقع بینانه شکار . شما ممکن است مهارت های مرگبار خود را در طول تلاش های خشونت آمیز که ممکن است شما را از خیابان های شهر پر هرج و مرج به میدان های جنگ خونخوار در منطقه جغرافیایی یانکی خصمانه و در سمت دور را از بند باز کردن . ممکن است شما قهرمان افسانه ای از تاریخ یانکی ملاقات، و در کنار شما ممکن است توطئه برای از بین بردن این است که آزادی خود را تهدید می کند.
این که آیا شما غرایز درنده خود را به کار برای کشتن بدون هیچ کلمه ای ، یا زرادخانه وخیم خود را به کشتن آشکارا ، یک عامل روشن است : این سیاره که ترور در خواب تبدیل شده است راه کشنده تر است. پس از آن شما تا به حال داشته باشند.
در برخی موارد، کانر ممکن است یک کشتی که ایده های بیش از یک نیروی طبیعت را در عنوان خود ، امکانات ' چند قهرمانان ممکن است امید به تحت الشعاع قرار دادن ستاره جذاب و دنیوی از کیش یک آدمکش II، Ezio با Auditore در . ایلخانی وات ' اقدام صدا مطمئن نیستید نگه می دارد کانر در طول، از لحاظ عاطفی ، هر چند در برخی موارد، فاصله مناسب است ، مسیر مطمئن نیستید کانر داده از طریق یک چشم انداز سیاسی فانتزی. آن زمان جنگ استقلال آمریکا است و کانر خود را یکی از چهره های کلیدی و خاموش کردن بسته از زمین می یابد . او آتش توپ، فرمان نیروهای نظامی و مربا تبر زین زدن خود را به گوشت شخصیت . او با نقره لذت بخش سواری و توطئه با ساموئل آدامز ، بنابراین شما اجازه برای شرکت در شمار حوادث معروف ترین مدت زمان : حزب Beantown ، نبرد نبرد بانکر هیل ، و سپس چهارم . بازی کیش آدمکش در تاریخ استاندارد برای جلب توجه غیر قابل تصور خود را به جزئیات تاریخی، و کیش یک آدمکش III است هر استثنا نیست. شخصیت های اصلی و فرعی در تاریخ به تصویر کشیده . شهرستانها از Beantown و سیب بزرگ در تاریخ ریز دوباره ایجاد شده و حتی چیزهای بی اهمیت درست مثل خطوط اپرای گدا Ar با دقت خوب عطا .

 

دانلود بازی در ادامه ی مطلب..

 

بازی کم حجم , بازی فوق العاده کم حجم , کشتی کج 2012 , خرید آنلاین Assassin's Creed 2 , خرید بازی Assassin's Creed 2 , دانلود بازي 2010 , دانلود بازي Assassin's Creed 2 , دانلود بازي Assassin's Creed 2 با لينك مستقيم , دانلود بازي Assassin's Creed 2 به صورت رايگان , دانلود بازي اكشن , دانلود بازي با لينك مستقيم , دانلود بازي جديد , دانلود بازي خريد آنلاين بازي Assassin's Creed 2 , دانلود بازي سوم شخص , دانلود رايگان Assassin's Creed 2 , دانلود رايگان بازي Assassin's Creed 2 , دانلود كرك skidrow بازي Assassin's Creed 2 , دانلود كرك آفلاين بازي Assassin's Creed 2 , دانلود كرك اسكيدرو براي بازي Assassin's Creed 2 , دانلود كرك سالم بازي Assassin's Creed 2 , دانلود مستقيمAssassin's Creed 2 , دانلود نسخه نهايي بازي Assassin's Creed ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی فشرده شده ی کشتی کج 2013 برای کامپیوتر

WWE 13ضعیف / سیستم گلاویز شدن قوی از بازی های گذشته برداشته شده است. شخصیت های حال حاضر انجام حرکت کاملا متفاوت حریف خود را به وضعیت فیزیکی فعلی پشتیبانی می کند. بازیکنان در حال حاضر یک پنجره از فرصت برای حمله در حالی که هنوز در حالت بسیار کاهش و ممکن است تلفیقی تامین قطع حرکت و حذفی رویال رامبل با حملات . به طور مشابه، متر وعده از بازی گذشته بازسازی شده است به شکل آن سخت تر به پا زدن کردن به عنوانbattler طول می کشد آسیب های اضافی. AI بازی است تلفیقی تامین تنظیم شده است برای متوقف کردن بازیکنان از استفاده بیش از حد حرکت ثابت . علاوه بر این، انعطاف پذیری را به فروشگاه در پایان حرکت به عقب آمد . یکی از ویژگی های جایگزینی شناخته شده به عنوان " پویا Comebacks " ارائه می دهد بازیکنان در آستانه از دست دادن این فرصت را با موفقیت به یک ترکیبی از حرکت برای دستیابی به 2 به پایان رساندن حرکت می کند . تازه " از خواب بیدار طعنه " را حریف را قطع و به پای خود را برای یک حرکت به پایان رساندن ( مانند شهوانی اورتون تپش در پایین قبل از او RKO اتمام مانور ) . [1] بازیکنان حتی انعطاف پذیری به اندام خاص تمرکز در طول مسابقات و انجام ارسالی از طریق جایگزینی "شکستن نقطه " minigame ارسال. [4] ضعیف / سیستم گلاویز شدن قوی از بازی های گذشته برداشته شده است. شخصیت های حال حاضر انجام حرکت کاملا متفاوت حریف خود را به وضعیت فیزیکی فعلی پشتیبانی می کند. بازیکنان در حال حاضر یک پنجره از فرصت برای حمله در حالی که هنوز در حالت بسیار کاهش و ممکن است تلفیقی تامین قطع حرکت و حذفی رویال رامبل با حملات . به طور مشابه، متر وعده از بازی گذشته بازسازی شده است به شکل آن سخت تر به پا زدن کردن به عنوانbattler طول می کشد آسیب های اضافی. AI بازی است تلفیقی تامین تنظیم شده است برای متوقف کردن بازیکنان از استفاده بیش از حد حرکت ثابت . علاوه بر این، انعطاف پذیری را به فروشگاه در پایان حرکت به عقب آمد . یکی از ویژگی های جایگزینی شناخته شده به عنوان " پویا Comebacks " ارائه می دهد بازیکنان در آستانه از دست دادن این فرصت را با موفقیت به یک ترکیبی از حرکت برای دستیابی به 2 به پایان رساندن حرکت می کند . تازه " از خواب بیدار طعنه " را حریف را قطع و به پای خود را برای یک حرکت به پایان رساندن ( مانند شهوانی اورتون تپش در پایین قبل از او RKO اتمام مانور ) . [1] بازیکنان حتی انعطاف پذیری به اندام خاص تمرکز در طول مسابقات و انجام ارسالی از طریق جایگزینی "شکستن نقطه " minigame ارسال.

دانلود بازی در ادامه ی مطلب.......

 

 

 

کشتی کج , فیلتر شکن سال 2013 , دانلود کشتی کج 2103 , کشتی کج , WWE2013 , دانلودWWE 2013 , دانلود کشتی کج با حال , دانلود کشتی کج رایگان , دانلود کشتی کج با لینک سرور ایران , کشتی کج در حد المپیک , فیلتر شکن , دانلود فیلتر شکن , بهترین کشتی کج دنیا , دانلود اخرین نسخه ی کشتی کج , دانلود نسخه ی کم حجم شده ی کشتی کج , دانلود نسخه ی فشرده شده ی کشتی کج 2013 , 2013 , WWE 2103 , دانلود توضیحات کشتی کج , اسمکدان , دانلود اسمکدان , جان سینا , والپر رندی ارتون , هات اسپوت , فیلتر شکن سالم , بهترین فیلتر شکن ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازي Gta IV با حجم 13 مگابایت

این بازی را با نرم افزار خارق العاده ای فشرده سازی کردیم که بعد از باز کردن فایل فشرده که کمتر از ۱۵ ثانیه به طول می انجامد حجم اصلی ان را خواهید دید که ۶.۵ گیگ میباشد .


داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال ۲۰۰۷ و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود . اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید بدانید که یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

 نکته مهم : هنگام استخراج فایل زیپ توجه داشته باشید که درایو شما ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد ، بعد از استخراج فایل iso را در نرم افزار درایو مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید.

 سرور اول

 سرور دوم

 سرور سوم

دانلود بازی GTA IV

دانلود بازی GTA IV

دانلود بازی GTA IV

 دانلود Daemoon Tools

 دانلود Daemoon Tools

 دانلود Daemoon Tools

 پسورد فایل:WWW.DL97.TK

منبع:DL97

دانلود بازی جی تی ای 5 , دانلود بازی GTA IV , بازی GTA IV با لینک مستقیم , بازی GTA IV کم حجم شده , بازی GTA IV 13 مگی , دانلود بازی فشرده شده GTA IV , دانلود جی تی ای 5 فقط 13مگ , دانلود بازی gta 5 13mb , دانلود بازی فشرده شده gta 5 , بازی gta5 کم حجم شده , بازی gta5 فشرده با لینک مستقیم , دانلود نسخه جدید بازی GTA IV ,

صفحات سايت

تعداد صفحات : 31
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها