مطالب محبوب

دانلود بازی کم حجم جی تی ای GTA 5 San Andreas برای PC

شرکت Rockstar بعد از انتشار GTA 3 و سپس Vice City سبک بازی های Open World را با Grand Theft Auto San Andreas به اوج خود رساند. به طوری که حتی بعد از انتشار GTA IV، هنوز هم بسیاری معتقدند San Andreas بهترین بازی این سبک است. شاید مهمترین دلیل آن این است که راک استار در IV سعی کرد چاشنی واقع گرایی را به سری GTA تزریق کند. این امر موجب شد تا بسیاری از کارهای جذاب و هیجان انگیزی که می شد در San Andreas انجام داد به خاطر غیر قابل باور بودن از نسخه چهارم بازی حذف شود. داستان بازی از سال 1992 شروع می شود. Carl Johnson بعد از مدت ها از Liberty City خارج شده و به خاطر شنیدن خبر قتل مادرش وارد ایالت نیمه خیالی جی تی ای San Andreas می شود.
این ایالت از سه بخش تشکیل شده که از روی سه منطقه واقعی Los Angeles، San Francisco و Las Vegas طراحی و ساخته شده اند. Johnson در ادامه داستان این نسخه از جی تی ای متوجه می شود خانواده و دوستانش به هم ریخته اند و همه چیز در آشوب است. حالا او باید طی اتفاقاتی که در طول بازی می افتد افراد باقی مانده خانواده اش را نجات داده و دوباره خیابان ها را تحت کنترل دوستانش قرار دهد. گیم پلی بازی آنقدر تنوع دارد که بازیکنان در یک مرحله مشغول دوچرخه سواری خواهند بود و در مرحله‌ی دیگر مشغول تصویر برداری از افراد خاص. علاوه بر ماموریت های اصلی می توان کارهایی نظیر گذراندن دوره های خلبانی یا اتومبیل سواری هم انجام داد یا با خریدن ماشین های مدل بالا در اتوبان های شهر جولان داد. GTA San Andreas تمام آن چیزی است که یک فرد می خواهد در دنیایی آزاد انجام دهد و آنقدر سرگرم کننده و لذت بخش است که به بسیاری از بازی های پر هزینه دیگر می ارزد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود بازی gta5 , دانلود بازی جی تی ای 5 , بازی انلاین جی تی ای 5 فارسی , دانلود بازی gta san andreas , دانلود جی تی ای 5 , جی تی ای 5 , دانلود بازی gta 5 , دانلود رایگان بازی جی تی ای 5 , دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی+ دانلود gta 5 , دانلود آرشیو بازی gta برای کامپیوتر , پر حجم ترین بازی اندروید , بازی های پر حجم , دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی برای کامپیوتر , دانلود gta5 , دانلود سریع بازی جی تی آی 5 برای سیستم اندروید , دانلود بازی gta5 فارسی برای کامپیوتر , دانلود بازی gta san andreas برای کامپیوتر , دانلود بازی gta san andreas فارسی , بازی جی تی ای جدید , ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 – بازی تک تیرانداز زامبی ۲

نسخه دوم بازی محبوب و زیبای Sniper Elite: Nazi Zombie Army با نام بازگشت به برلین منتشر شد. این بازی روایت گر پایان جنگ جهانی دوم است که نبرد آلمان ها را به شکل متفاوتی به تصویر می کشد ، ارتش نازی که شکست خورده است و نا امیدی در آن ها بیداد می کند ، هزاران سرباز آلمانی به خاک و خون کشیده شده و به صورت عجیبی دفن می شوند اما این پایان داستان نیست ، سربازهای نازی سر از خاک در آورده و تبدیل به زامبی های وحشتناکی شده اند ، حال پس از پایان یافتن جنگ انها به شکل نازی برای گرفتن انتقام بازگشته اند و وظیفه ی شما در بازی کشتن آنها و جلوگیری از تصرف جهان است ، کاراکتر اصلی یعنی کارل که یکی از مطرح ترین تک تیر اندازهای ارتش آمریکا است ماموریت ویژه ای به آن داده می شود تا زندگی انسان ها را از زامبی های نازی نجات دهد ، دیگر قطب های روسیه ، آمریکا و … مهم نیست بلکه نجات جهان تنها هدف آنهاست.

دانلود بازی در ادامه ی مطلب.......................

2 آخرین نسخه دانلود بازی وحشت در برلین 2014 برای کامپیوتر دانلود بازی وحشت در برلین آخرین نسخه دانلود بازی کامپیوتر دانلود وحشت در برلین , 2 بازی وحشت در برلین دانلود Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 دانلود , 2 دانلود آخرین ورژن بازیوحشت در برلین دانلود بازی دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 2014 برای کامپیوتر دانلود بازی , 2 دانلود مستقیم دانلود آخرین ورژن بازیSniper Elite Nazi Zombie Army, 2 دانلود کرک بازی وحشت در برلین , Sniper Elite Nazi Zombie Army, Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 با کرک دانلود , Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 , Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 جدید دانلود , دانلود وحشت در برلین با کرک دانلود وحشت در برلین جدید , دانلود وحشت در برلین دانلود مستقیم دانلود کرک بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم کامپیوتری آنامولی کره Anomaly Korea

بازی کامپیوتری آنامولی کره Anomaly Korea  منحصرا به صورت فوق قدرتمند برای رایانه های شخصی ، مک و لینوکس منتشر شده است. آنامولی کره گسترش مبارزات را در پیش رو دارد.حمله ی روبات های بیگانه و این بار نیرو های کره در انتظار فاجعه ای نفرت آور هستند.

بازی دارای ژانر اکشن است. بازی اکشن (به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.

 

دانلود بازی در ادامه ی مطلب...........

 

Anomaly Korea game for pc , download Anomaly Korea , download Anomaly Korea direct link , بازی کامپیوتری Anomaly Korea , دانلود Anomaly Korea , دانلود بازی , دانلود بازی Anomaly Korea , دانلود بازی Anomaly Korea برای کامپیوتر , دانلود بازی آنامولی کره Anomaly Korea , دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی جدید , دانلود بازی کامپیوتری , دانلود بازی کامپیوتری Anomaly Korea , دانلود بازی کامپیوتری آنامولی کره Anomaly Korea , دانلود بازی کم حجم ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم XCOM: Enemy Within – بازی ایکس کام: دشمن درون

۲K Games با انتشار عنوان XCOM Enemy Unknown در سال ۲۰۱۲ جان دوباره ای به فرنچایز XCOM بخشید. پس از موفقیت این بازی ۲K Games نسخه ی دیگری با نام The Bureau XCOM Declassified را اواخر مرداد ماه منتشر می کند. حتما مطلع هستید که عنوان XCOM Enemy Within چند وقت گذشته برای IOS منتشر شد و شایعه هایی وجود داشت که این عنوان برای کنسول ها و PC هم منتشر میشود. که این  شایعات به حقیقت پیوست و Firaxis Games این عنوان برای کنسول های نسل فعلی و PC تایید کرد. که حال نسخه PC این بازی منتشر شده است. این عنوان دارای نقشه های اضافه، محتویات بیشتر برای بخش چند نفره و دارای مکانیک های جدید می باشد. همچنین یک منبع جدید برای شناسایی نیز با نام Meld به بازی اضافه شده است. بعلاوه اعلام شده که شما با این تکنولوژی می توانید تکنولوژی انسان ها و بیگانگان را با هم مخلوط کنید و این منبع را تنها می توانید در مبارزات به دست بیاورید.

 

دانلود بازی در ادامه ی مطلب........................

 

 

 

بازی XCOM Enemy Within برای pc , بازی ایکس کام دشمن درون , دانلود XCOM Enemy Within , دانلود بازی XCOM Enemy Within , دانلود بازی XCOM Enemy Within از سرور ایران , دانلود بازی XCOM Enemy Within از لینک پر سرعت , دانلود بازی XCOM Enemy Within نسخه فشرده شده blackbox , دانلود بازی XCOM Enemy Within نسخه نهایی , دانلود بازی XCOM Enemy Within نسخه کرک شده relaoded , دانلود بازی ایکس کام دشمن درون , دانلود بازی ایکس کام دشمن درون با لینک مستقیم , دانلود بازی ایکس کام دشمن درون نسخه کرک شده , دانلود مستقیم بازی XCOM Enemy Within , دانلود کرک بازی XCOM Enemy Within ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم شده ی Need for Speed: Rivals – بازی جنون سرعت: رقبا

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد. این مجموعه با نسخه های ۱ تا ۳ در نسل چهارم و پنجم شناخته شد. در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند. اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NfS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد.

امسال EA قصد دارد تا قسمت دیگری را منتشر کند که شاید باز هم شکستی دیگر توسط این سری رقم بخورد! اما این نسخه که Rivals نام دارد، توسط استودیویی ناآشنا و مستقل به نام Ghost Games ساخته می شود که ادعاهای بسیار زیادی برای تزریق یک سرعت جدید به طرفداران NfS داشته است. در نخستین شایعات، گفته می شد که Black Box سازنده عنوان شکست خورده The Run نیز این نسخه را می سازد، اما بعدها معلوم شد که Ghost Games این بازی را با موتور قدرتمند Frostbite 3.0 می سازد. به Redview County خوش آمدید. مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد. در این شهر که ۳ برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است.

به طوری که حتی می توانید با زدن یک دکمه آب و هوای مورد نظر خود را هم تغییر دهید. در Redview County شاهد مسابقات مختلفی خواهید بود. برای مثال، شما در یک مسابقه با ۸ اتومبیل دیگر هستید و در همان زمان، می توانید مسابقه دیگری را در همان جاده ببینید. محیط بازی بسیار شلوغ است و هنگامی که مزاحمانی مثل پلیس ها هم حضور پیدا می کنند، جذابیت دو چندان می شود. همچنین سازندگان اذعان داشته اند که شما می توانید مانند نسخه HP در نقش اتومبیل های پلیس نیز قرار گرفته و به تعقیب رانندگان قانون شکن بپردازید. در مراسم E3 امسال شاهد ۲ تریلر از Rivals بودیم که اولی جنبه تیزری داشت و دومی به صورت Split Screen Co-op به نمایش درآمد.

 

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: ۷۷۴۰ مگابایت

اطلاعات نسخه Deluxe Edition
اطلاعات این نسخه از پیش نصب شده بوده و فقط کافی است کرک بازی را در پوشه بازی کپی کنید و بازی را اجرا کنید.(کرک هنوز منتشر نشده است)

دانلود – بخش اول
  دانلود – بخش دوم
  دانلود – بخش سوم
  دانلود – بخش چهارم
  دانلود – بخش پنجم
  دانلود – بخش ششم
  دانلود – بخش هفتم
  دانلود – بخش هشتم
  دانلود – بخش نهم
  دانلود – بخش دهم
  دانلود – بخش یازدهم
  دانلود – بخش دوازدهم
  دانلود – بخش سیزدهم
  دانلود – بخش چهاردهم
  دانلود – بخش پانزدهم
  دانلود – بخش شانزدهم

رمز فایل:WWW.DL97.TK

 

بازی های مسابقه ای , بازی های ورزشی • ۰ • برچسب ها: دانلود Need for Speed Rivals نسخه فشرده شده blackbox , دانلود Need for Speed: Rivals , دانلود بازی Need for Speed Rivals , دانلود بازی Need for Speed Rivals از سرور ایران , دانلود بازی Need for Speed Rivals از لینک پر سرعت , دانلود بازی Need for Speed Rivals برای pc , دانلود بازی Need for Speed Rivals نسخه نهایی , دانلود بازی Need for Speed Rivals نسخه کرک شده reloaded , دانلود بازی جنون سرعت رقبا , دانلود بازی جنون سرعت رقبا نسخه ریلودد , دانلود مستقیم بازی Need for Speed Rivals , دانلود مستقیم بازی جنون سرعت رقبا , دانلود کرک بازی Need for Speed Rivals , دانلود کرک بازی جنون سرعت رقبا ,

صفحات سايت

تعداد صفحات : 31
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها