مطالب محبوب

دانلود بازی Hills Of Glory 3D برای PC

بازی Hills of Glory 3D  کم حجم در سبک استراتژیک می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط AMA , Mando Productions ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. تمامی آنان را نابود کنید ! اگر به فکر زنده ماندن هستید ، اکنون زمان آن است که اروپا را نجات دهید و روزگاری را رقم بزنید که در تاریخ نیز ثبت شود. سرزمین شما در این بازی ایتالیا است ، هدف اصلی شما انجام نبردهای پی در پی برای دستیابی به آلمان و پایان دادن به جنگ است. از پناهگاه خود در برابر حملات انبوهی از مهاجمان دفاع کنید و با استفاده از تفنگ، خمپاره، شعله افکن، حملات هوایی و… تا آخرین لحظه در میدان نبرد حضور مؤثر داشته باشید. تلاش کنید تا در میدان نبرد شجاعت و قدرت خود را به نمایش بگذارید و جوایز و دستاوردهای جدیدی را کسب کنید.  هم اکنون می توانید بازی Hills of Glory 3D را با لینک مستقیم وبسایت دانلود 97دریافت نمایید.

Hills Of Glory 3D , بازي Hills Of Glory 3D , دانلود Hills Of Glory 3D , دانلود Hills Of Glory 3D از سرور هاي ايران , دانلود بازي Hills Of Glory 3D , دانلود بازي Hills Of Glory 3D با لينک مستقيم , دانلود بازي Hills Of Glory 3D براي کامپيوتر , دانلود بازي استراتژيک , دانلود رايگان بازي Hills Of Glory 3D , دانلود مستقيم Hills Of Glory 3D , دانلود نسخه TiNYiSO بازي Hills Of Glory 3D , دانلود کرک بازي Hills Of Glory 3D , کرک Hills Of Glory 3D ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی InCell برای PC

InCell یک بازی کاوشگرایانه با المان های مسابقه ای و استراتژیک می باشد. به درون سلول های بدن انسان فرو روید و از شیوع ویروس در آن جلوگیری کنید. هم چنین شما می توانید این بازی را توسط VR نیز اجرا نمایید. بازی InCell توسط کمپانی Nival VR توسعه داده شده و کمپانی Nival آن را منتشر کرده است.

دانلود بازی InCell برای کامپیوتر , تصاویر بازی InCell , دانلود InCell-HI2U , دانلود بازی InCell , دانلود رایگان بازی 2015 , دانلود رایگان بازی InCell , دانلود مستقیم بازی InCell , دانلود مستقیم بازی جدید کم حجم, دانلود نسخه HI2U بازی InCell , دانلود کرک سالم بازی InCell , نقد و بررسی بازی InCell , پیش نمایش بازی InCell ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کامپیوتر NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence

بازی کامپیوتر NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط KOEI TECMO GAMES CO., LTD طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . NOBUNAGAS AMBITION از جمله مجموعه بازی های شبیه ساز است که اتفاقات و حوادث تاریخی را با ویژگی های پیشرفته و به بهترین شکل ممکن روایت می کند . در این نسخه , نگاهی به  نقش افسانه ای ایالات متخاصم Daimyō یا جنگ سالاران مانند Nobunaga Oda و Shingen Takeda شده است . در این بازی شما باید به عنوان یک جناح , سعی کنید با استفاده از امور داخلی ، دیپلماسی و جنگ در مقابل همسایگان , سایر جناح ها را با خود متحد کرده و امپراطوری خود را بنا کنید . در این نسخه شاهد تغییرات و پیشرفت های متعددی نسبت به نسخه قبلی Nobunagas Ambition Souzou خواهیم بود . در بازی سعی شده است تا نبردهای Sekigahara با بالاترین کیفیت در تاریخ این فرانچایز منتشر شود . باز نویسی نبرد تاریخی Sekigahara , وجود سناریوهای جدید و امکان ایجاد یک عصر جدید , امکان اداره سپاه و اعمال استراتژی و تاکتیک های مختلف , اضافه شدن ویژگی های جدید بر اساس بازخورد بازیکنان و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

دانلود بازی کامپیوتر NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود Renowned Explorers – بازی کاوشگران مشهور

Renowned Explorers بازی زیبایی در سبک استراتژیک، ماجرایی و نقش آفرینی برای کامپیوتر است که استودیو Abbey Games آن را در ۲۰۱۵ عرضه کرده است. به قرن نوزده میلادی با محیطی فانتزی سفر کرده و در این دوره زمانی، مشغول ماجراجویی شوید. در ابتدای کار باید گروهی تشکیل دهید تا هر یک از اعضای گروه، وظیفه ای را بر عهده بگیرند.

دانلود Renowned Explorers , بازی کاوشگران مشهور ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Endless Legend Shadows برای PC

DLC جدید عنوان Endless Legend با نام Shadows عرضه شد. در این دی ال سی سیستم مورد انتظار Espionage قرار گرفته است. هم چنین یک بخش اصلی برای بازی با نام the Forgotten اضافه شده که گیم پلی آن بر اساس Espionage طراحی شده است. یک طلوع خورشید دیگر، یک روز کاری دیگر! مواد خوراکی باید رشد پیدا کنند، صنایع ساخته شوند، علم و جادو پیشرفته شوند و پول ها جمع آوری شود. ضرورت نیاز باعث به کنترل و اداره ی این تلاش ها و عملکردهای ساده می شود، در هر صورت، تاریخچه ای توصیف نشدنی از سیاره زمین در این بازی نهان شده است. در حال و هوای بازی، وقتی شما سعی در کشف اسرار بازی دارید و برخی چیزها را نیز خراب می کنید، متوجه می شوید که در این بازی تنها نیستید و افراد دیگری نیز در بازی حضور دارند. سایر مردم نیز تلاش می کنند تا زنده بمانند، رشد کنند و شاید به مقابله با شما بپردازند.

دانلود Endless Legend Shadows Proper RELOADED , دانلود بازی Endless Legend Shadows RELOADED, دانلود رایگان بازی Endless Legend Shadows , دانلود لینک مستقیم بازی Endless Legend Shadows , دانلود مستقیم کرک سالم بازی Endless Legend Shadows , دانلود نسخه ریلودد بازی Endless Legend Shadows , دانلود نسخه سالم بازی Endless Legend Shadows , دانلود کرک RELOADED بازی Endless Legend Shadows ,

ادامه مطلب / دانلود

صفحات سايت

تعداد صفحات : 11
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها