مطالب محبوب

دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC

 بازی Industry Giant 2 از جمله بازیهای استراتژیکی است که در آنها به مدیریت یک سازمان می پردازیم و در اینجا مدیریت کارخانجات تولیدی در رده های مختلف ! در نقشه ی بازی شهرهای مختلف با نیازهای متفاوت و تقاضاهای گوناگون برای محصولات مختلفی وجود دارد. که شما تصمیم می گیرید ، به تولید کدام محصول بپردازید و در این راه باید از مراحل متفاوتی بگذرید. مثلا برای تولید Furniture (اساس چوبی منزل) ابتدا باید یک چوب بری در جنگل ها بزنید سپس این چوب را به کارخانه ی تولید الوار خود انتقال دهید، و سپس الوار را برای تولید Furniture به کارخانه ی تولید آن انتقال دهید و سپس محصول نهایی را به شهر مورد نظر حمل کنید و در فروشگاه خود بفروشید. این حمل و نقل ها هزینه بر است و اگر قیمت تمام شده بالا باشد در رقابت با رقبا شکست خواهید خورد. یکی دیگر از نکات جالب بازی تعیین ظرفیت تولید هر یک از این واحدها می باشد، که باید برای مثال ظرفیت تولید چوب بری را با میزان نیاز کارخانۀ الوار به چوب تنظیم کنیم و گرنه … با گذشت زمان محصولات جدیدی قابلیت تولید پیدا می کنند و این خود بسیار جذاب است.

Industry Giant 2 , بازي Industry Giant 2 , دانلود Industry Giant 2 , دانلود Industry Giant 2 از سرور هاي ايران, دانلود بازي Industry Giant 2 , دانلود بازي Industry Giant 2 با لينک مستقيم, دانلود بازي Industry Giant 2 براي کامپيوتر, دانلود بازی استراتژیک, دانلود رايگان بازي Industry Giant 2 , دانلود مستقيم Industry Giant 2 , دانلود نسخه Iso بازي Industry Giant 2 , دانلود نسخه RELOADED بازي Industry Giant 2 , دانلود کرک بازي Industry Giant 2 , کرک Industry Giant 2 ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود Satellite Reign – بازی سلطنت ماهواره ای

Satellite Reign عنوان بازی جذابی در سبک استراتژیک و اکشن برای کامپیوتر می باشد که در سال ۲۰۱۵ به دست ۵ Lives Studios به انتشار رسیده است. کنترل گروهی چهار نفره از ماموران مخصوص را بر عهده دارید. خیابان ها پر از بیگانگان و موجودات خطرناک شده اند. امنیت از شهر به طور کامل رفته و تنها گروهی که می تواند جلوی این فاجعه را بگیرد، ماموران شما هستند.

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Armello برای PC

بازی Armello در چند سبک استراتژیک ، کارت بازی و… است که توسط کمپانی League of Geeks تولید و توسعه یافته است این بازی ساعاتی پیش برای پلتفرم PC منتشر شد .شما به عنوان یکی از قهرمانان قبایل Armello باید در مقابل بازیکنان دیگر با استفاده از سلاح های مختلف ایستادگی کنید و آن ها را شکست دهید .هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلود ها دریافت نمایید .

Armello , بازي Armello , دانلود Armello , دانلود Armello از سرور هاي ايران , دانلود بازي Armello , دانلود بازي Armello با لينک مستقيم, دانلود بازي Armello براي کامپيوتر , دانلود بازي استراتژيک , دانلود رايگان بازي Armello , دانلود مستقيم Armello, دانلود نسخه CODEX بازي Armello , دانلود نسخه Iso بازي Armello , دانلود کرک بازي Armello , کرک Armello ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Nobunagas Ambition Sphere of Influence برای PC

جدیدترین عنوان سری بازی معروف Nobunaga's Ambition که به عنوان سی امین سالگرد این بازی عرضه شده است، عنوان Sphere of Influence را به خود اختصاص داده است. این بازی در سبک استراتژیک و تاریخی می باشد که در آن شما به یک Daimyo در دوران Warring States در تاریخ ژاپن تبدیل خواهید شد.

دانلود Nobunagas Ambition Sphere of Influence , دانلود Nobunagas Ambition Sphere of Influence RELOADED , دانلود از سرور ایران Nobunagas Ambition Sphere of Influence , دانلود رایگان Nobunagas Ambition Sphere of Influence , دانلود عکس های بازی Nobunagas Ambition Sphere of Influence , دانلود مستقیم Nobunagas Ambition Sphere of Influence , دانلود مستقیم ریلودد بازی Nobunagas Ambition Sphere of Influence , دانلود کرک ریلودد بازی Nobunagas Ambition Sphere of Influence , دانلود کرک سالم RELOADED بازی Nobunagas Ambition Sphere of Influence ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Styx Master of Shadows pc cover دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

,

ادامه مطلب / دانلود

صفحات سايت

تعداد صفحات : 11
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها