مطالب محبوب

دانلود بازی کم حجم مکس پین ۳ – Max Payne 3

دانلود بازی کم حجم مکس پین ۳ – Max Payne 3

پس از سال ها انتظار بازی Max Payne 3 مکس پین ۳ از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین ۳ ادامه روی بازی مکس پین ۲ می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود ۳ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرارها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است.

 

دانلود بازی مکس پین 3 max payne 3 , دانلود رایگان پکیج سری کامل بازی max payne مکس پین با حجم کم , دانلود نسخه فشرده بازی مکس پین 3 max payne3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود نسخه کرک شده بلک باکس اسکیدرو بازی مکس پین 3 max payne3 , کد تقلب راهنمای نصب رفع اشکال کرک بازی max payne 3 ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم هیتمن 5 | Hitman 5:Blood Money

دانلود  بازی کم حجم هیتمن 5 | Hitman 5:Blood Money

یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.

هیتمن ۴ توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.


دانلود بازی کم حجم هیتمن 5 | Hitman 5:Blood Money , blackbox , Blood Money | hitman | Hitman 4 , hitman Blood Money , iso | PC | skidrow , استراتژيک , اسکيدرو , اکشن , بازي فشرده شده , بازي کامپيوتري , بازي کم حجم کامپيوتري , بازی , بازی اکشن , بازی تیر اندازی , بازی کم حجم شده کامپیوتر هیتمن 5 , بلک باکس , تقلب , تيراندازي , دانلود , دانلود بازي , دانلود بازي اکشن , دانلود بازي براي کامپيوتر , دانلود بازي ها , دانلود بازي کامپيوتر , دانلود بازي کامپيوتري با حجم کم , دانلود بازي کم حجم , دانلود بازي کمحجم | دانلود بازی هیتمن | دانلود بازی هیتمن 5 , دانلود بازی هیتمن 5 برای کامپیوتر , دانلود تمام بازی های هیتمن , دانلود رايگان | دانلود هیتمن , دانلود هیتمن 5 , دخترانه , راهنماي نصب , راهنمای نصب بازی هیتمن5 , رايگان , رفع اشکال , سايت , سري کامل | فشرده , فکري , قديمي , لينک مستقيم , مسابقه اي , مشکل , موبايل , نسخه , نصب , هيدن آبجکت , هیتمن , هیتمن 5 , هیتمن بلاد مانی , هیتمن پول و خون , ورزشي , پکيج , کامل , کامپيوتر , کرک , کرک بازی هیتمن , کرک براي , کم حجم , کم حجم شده | کنسول | کودکانه ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود دوبله فارسی بازی کم حجم Age of Empires III

دانلود دوبله فارسی بازی کم حجم Age of Empires III

Age of Empires III بازی اکشن و استراتژیکیست که توسط Microsoft Game Studios منتشر شد و حمایت کننده آن Ensemble Studios در سال 2005 بوده است. این بازی برای افراد بالای 18مناسب دانسته شده است و از موتور گرافیکی C&C General بهره می برد که در سال 2005 با گرافیکی عالی باعث شد تا غوغایی در دنیای گیم برپا شود و همه گیمر ها را متعجب کرد. نبرد ها در این بازی بسیار طبیعی هستند و همچنین ساختمان ها و محیط بازی نیز فوق العاده زیبا به نظر می رسند و همچنین افکت هایی که در بازی Age of Empires III وجود دارد نیز بسیار عالی ساخته شده اند. یک نکته بسیار خوب از نظر گرافیکی این است که به طور مثال اگر یک توپ به یک سرباز برخورد کند، سرباز به طول کلی له می شود و جنازه آن به هیچ وجه قابل مشاهده نیست.
این موضوع در مورد ساختمان ها نیز صدق می کند که اگر توپ به یک ساختمان نیز برخورد کند قسمت های زیادی از ساختمان نابود می شود. در بازی Age of Empires III بهترین و زیباترین بخش آن نبرد های دریایی است که اگر در آن کشتی با توپ برخورد کند کشتی به طور کلی همراه با تمام سربازان خود به اعماق دریا می روند. در دریا می توانید از وال ها برای افزایش ذخایر غذایی خود استفاده کنید زیرا طراحی محیط ها و موجودات موجود در دریا نیز بسیار خوب از آب در آمده است. به طور کلی می توان بازی Age of Empires III را یک بازی پر طرفدار در سال 2005 دانست که گرافیک آن با اینکه سال ها از زمان انتشار آن می گذرد ولی همچنان می تواند با بازی های استراتژیک جدید به خوبی برابری کند و حتی در برخی مواقع، بهتر از آن ها باشد.

بازیهای رایگان جهت رایانه های خنگی , دانلود بازی استرالزیک خانه سازی و قلعه سازی و جنگ برای کامپیوتر , free game دانلود رایگان بازی کامپیوتر 2014 , دانلود بازی سیمز 3 در قسمت های کم حجم , بازی انلاین فوتبال کتوله ها+ در جنگ لاک پشت های نینجا و بن تن کدام یک برنده می شوند , بازی های استراتزیک ایران باستان اندروید , بازی که دراینترنت بتوان بازی کرد , دانلود بازی های آرایشی برای اندروید+ بازی های دخترانه ی 1 , دانلود بازی برای کامپیوتر رایگان پرطرفدار که خیلی دانلود شده اند , دانلود بازی های کامپیوتری جدید دخترانه , دانلود بازی مجموعه ی کامل باربی برای کامپیوتر , دانلود بازی دخترانه کامپیوتر با حجم مناسب , دانلود بازی اکشن شمشیری تیمی , بازی های رایگان زیاد دخترانه , بازی ها ی2014 , دانلود بازی های دو نفرهی زیبا برای کامپیوتر , بازی بن 10 نیروی بی پایان , free gams دانلود رایگان بازی کامپیوتر2014 ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم دلتا فورس Delta Force 3 Land Warrior

دانلود بازی کم حجم دلتا فورس Delta Force 3 Land Warrior


نیروی دلتا سربازان نیروهای ویژه، پیگیری NovaLogic به ضربه در سال 1998، نیروی دلتا در حال آمدن است. این عملیات خاص در بازی، شما کنترل یک سرباز در نیروهای حافظ صلح بین المللی در زمان بیش از. دریافت اسلحه خود را، دریافت دنده خود را، و سفارشات خود را از اربابان سازمان ملل متحد مواد مخدر، تروریست ها، و به معنای دیگر برای مردم به حرکت out.Top دانلود مستقیم بازی مبارزه.
DELTA FORCE 2 یک بازی تاکتیکی FPS است، بازیکن در نقش یکی از اعضای نیروی دلتا نخبگان را. سبک و نیروی gameplay.Delta نیروی دلتا 2 2 بازی رایگان نسخه کامل دانلود بیش از سلف خود. بازی تیرانداز اول شخص با برخی از ویژگی های غیر معمول عناصر واقعی. نیروی دلتا 2 قرص گرانش (افت گلوله) و توسط مدار باد تحت تاثیر شبیه سازی شده هستند. بهداشت پلیر محدود است، و تنها در مرگ بازدیدها دشمن منجر ملزم به. با این حال، با توجه به واقع گرایی بازی، عناصر دیگر.

دانلود بازی دلتا فورس , دانلود بازی دلتا فورس 3 , دلتا فورس , دانلود بازی DELTA FORCE , دانلود بازی دلتا فورس برای کامپیوتر , دانلود دلتا فورس 3 , بازی دلتا فورس+ بازی دلتا فورس 3 , دانلود بازی delta force 3 , دانلود بازی دلتا فورس 1 , دانلود دلتا فورس , دانلود بازی دلتافورس , دانلود بازی delta force 5+ دانلود بازی دلتا فورس , دانلود بازی دلتا , دانلود delta force 3 , دلتا فورس 3 , بازی delta force , دانلود بازی , اکشن , دلتافورس , دلتافورس , ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم شده ی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC

 Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

دانلود بازی کم حجم شده ی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC , آموزش نصب بازی Assassins Creed IV Black Flag , خرید آنلاین بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود Assassins Creed IV Black Flag , دانلود BlackBox برای بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود از سرور داخل ایران بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود بازی Assassin's Creed 4 برای PC , دانلود بازی اساسینز کرید 4 برای pc , دانلود رایگان Assassins Creed IV Black Flag , دانلود رایگان تمامی دی ال سی بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود مستقیم Assassins Creed IV Black Flag , دانلود مستقیم از داخل ایران بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود مستقیم نسخه RELOADED بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود نسخه بلک باکس بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود نسخه فشرده بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود نسخه نهایی بازی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود نسخه نهایی ریلودد بازی اسسینز کرید 4 پرچم سیاه برای کامپیوتر , دانلود نسخه کم حجم Assassins Creed IV Black Flag , دانلود کرک نهایی Assassins Creed IV Black Flag , دانلود کرک نهایی RELOADED بازی Assassins Creed IV Black Flag به صورت جداگانه , دانلود کرک نهایی ریلودد بازی Assassins Creed IV Black Flag ,

ادامه مطلب / دانلود

صفحات سايت

تعداد صفحات : 11
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها